Sunday, October 19, 2008

Yes...Yes...Yes...














Yes...maka tertulis la dalam sejarah arini 19/10/08...aku akhirnyer berjaya masuk kan gambar kat Bonn utk tatapan sume...Jai...I know how to use the cable ok...Aina aku baca la sume komen yg di tulis tapi aku ala2 Tun Mahathir...aku hanyer akan reply yg relevan gitu...opsssssssssssssss...jgn jeles...oh yer gambar2 ni di ambik semalam mase tu kami ke Flohmarkt...hmmmmmmmmm...dalam bahasa Inggeris nyer Flee Market...murah ok...ala2 1-2 euro tu korang dh boleh beli sweater atau jaket mahal...Mat Salleh tk mcm kite depa mmg jual yg masih dlm keadaan baik...btw mereka berdua ni la kawan baik aku kat sini...mereka dari Indonesia...pasangan suami isteri...Deden n Evita...mereka ni lagi la Jihad...anak mereka berusia 10 bulan terpaksa ditinggalkan di Indonesia...bayang kan lah...aku mmg respect giler ngan dia org...

1 comment:

rambomadonna said...

Lamanya nak tunggu ko punya next update. Dah lebih seminggu ko kat sana tak tukar skin colour jugak yer.