Saturday, October 25, 2008

Autumn in Bonn..
















Since ramai sangat yg suruh I tulis sajak...hmmmmmmmmmmmm...malas sebenarnyer tapi Kak Chah byk beri inspirasi supaya I menulis sajak...ala2 bawak kelainan...so here goesssss.......


Musim itu ko hadir...aku alpa...aku kaget...aku amaze...warna nya...bau nya...aku bersyukur tika itu aku masih seperti anak kecil menghayati keunikan kejadian alam...daun2 maple yg bertukar warna dan gugur di halaman tingkap kamar ku membuat kan aku semakin khayal dengan kejadian ini...kuasa Allah swt mengatasi segalanya...aku bersyukur kerna di beri ruang dan peluang utk menikmati kejadian ini...segala nyer unik buat ku...dingin nya mengigit tulang sum2 tapi dalam mase yg sama aku khayal dengan segala kejadian ini...
Nukilan:
Meli....Bonn...Okt 2008




6 comments:

SeMiN said...

Meli... amboi... buka main jiwang lagi ko kannnn! mesti masa dok karang tu... ko ala2 dok terkekeh kekeh sorang kan... mesti Si Dia tu pun akan teruih kagummm nihh! dgn personifikasi dalam sajak sulung ko di Bonn kan? kah kah kah... hepi la tuuu!!!..

a.z.z.a.y.d said...

Si dia?..Sapa tu?Don't tell me Rem has got a beau now?

SeMiN said...

I think u got it Aina,...an Oriental Dandy... kira2 better la drpd Laksamana Cheng Ho ... kan Meli kan? kah kah kah....

mohdsazali said...

amboi2 bos.... kenapa la bila orang g overseas terus dia orang jadi puitis n... sentimental pulak... by the way bos... sajak yang syahdu juga...

bos nak tanya tak rindu kat kekasih lama di malaysia ke he he he he he

a.z.z.a.y.d said...

Semin, akan ku siasat jua!..

k_rul said...

uhhh pwer le knpe dlu x tnjuk bakat klu nie mcm leh lawan dgn cc ramli...hahahahaha


boss nyanyi ckit rindu le..!!!!!
hahahahahaha.........
nk2 senyum mc donald hahahhaa