Sunday, October 26, 2008

Nik n Wid...



Well...AKHIRNYER...aku jumpe gak org Malaysia...nama mereka Wid n Nik...hmmmmmmmmmm...jgn tanyer nama penuh aku pun konpius....opsssss...depa ni berdua engineering student kat Aachen...ni salah satu bandar bersempadan dgn Belanda...DEPA NI SWEET sgt...hmmmmmmmm...dah lima tahun kot kat sini...opssssss...tak ingat la...Insya-Allah depa akan balik tahun depan...Nik ni mmg expert jln kat Bonn...well kalu compare ngan aku la...kami pi makan kat Chili's...yesssssssssssssssssssssssss...makan Nasi Ayam Briyani ok...yummmmmmmmm....yummmmm....yummmmm...dalam kekalutan dan ke exited dan....aku lupe nak amik gambar Nasi Ayam Briyani tu...TAPI MMG BEST....Kak Chah kalu ko dtg sini ko mesti cube...tak nyesal ok...
Kami berbual panjang...almaklumlah aku ala2 nk PULIH KAN balik Bahasa Melayu aku...ahaksssssss...hampir 6 jam berbual...dari Chili's ke Dunkin Donut...hmmmmmmmmmmmm...well dalam borak punyer borak tu aku sempat gak promo PTD...harap2 ade la yg tersangkut...
Satu benda yg aku paling suke ialah depa kate ade ZARA kat sini...YESSSSSSSSSSSSSSSS...Amin n Aina you guys are GUILTY for making me LUV ZARA....well what to do...ITS ME OK...SHOPPING IS THE BEST THERAPY....Nazli would agree...
Ok balik pada citer Nik n Wid...you GUYS ARE THE BEST...sanggup travel hampir 2 jam...hmmmmm...campur tolak la kan...semata2 nk jumpe aku...terharu sangat...Insya-Allah this would be the beginning of a long lasting friendship...
Ok guys gtg...reading assignment tak abis lagi...sambung next week...ciaooooooo....

7 comments:

SeMiN said...

Wahhh Meli...it seems that your excitement travels faster than your message today!!! hmmm yer lah..ibarat jumpa kawan ketika tgh sesat sorang2 kat planet Marikh la kan..hahahaha...apapun bab chicken briyani.. mmg aku tak sabau ... ala2 tak puas ati nihhh!

Princess Mulan said...

Adik Aidil ke tu????

Unknown said...

i adore your Zara's Winter Jacket... and it fits me nicely no? which one is Nik? and which one is Wid? hmmmm

-Opicture (fathi is nama samaran) he he...

a.z.z.a.y.d said...

Ok aa tu ZARA....klu Armani ke, Hackkett ke..lagi laa berantakan pocket ko..haha..

Glad to know u r happy there bro..

Kak M said...

cute la mamat tu... any chance i could meet him anytime i travel to your place?

Saidi said...

Wahh Abg Meli....soping-soping..ingat2 nak pesan merc 2-3 bijik....tapi kat Pekan dah ada kilang dia...kensel...

Ramli Nordin said...

Buat MIMI...mmg dia ADIK AIDIL