Sunday, October 19, 2008

Dia la di Hati...




Tiga gambar ni ade sentimental value...yg first... I mean yg gambar pokok tu...actually itu gambar pokok betul2 kt luar tingkat bilik aku...aku suke autumn...the smell...the colour...the weather...hmmmmmmmmm...breath taking...kalu korang nk travel ni la mase yg sesuai...tk sejuk...tk panas...just suam2 kuku...ahakssssss....yg kedua tu bangunan Central Station...itu stesen keretapi utama kat Bonn...itu la bangunan yg mula2 aku jumpe mase dtg aritu...n gambar yg last tu pulak gambak tepi Statue Beethoven..aaaaaaaaaaaaaa...dia berasal dari sini...bagi yg tak tau sape Beethoven...hmmmmmm....nk buat mcm maner kalu dh asyik dgr lagu2 Melayu...he...he..he...Beethoven ni komposer lagu2 klasik...yup...yup...yup...dia berasal dari Bonn...vtw mase aku menaip blog ni aku dgr SuriaFM...depa dok mainkan lagu Siti...Dia la di Hati...hmmmmmmmmmm...SIAPA DI HATI YER...he...he...he...

12 comments:

mirza said...

amboi2...ngko...siapa di hati..dia di hati..amboi segala...nk aku teka ka??...sihat ker ko kat sana??..terkejut aku tgk gambo ko dlm blog min...begitu menginsafkan weh...tp ko kene jaga2 la..sikit lg dah macam muka geng2 peletup 9/11..haha...jgn marah no...hr tu dah buat mesy2 utama kat seremban...ada bender nk cita kat ko tp kene emel ler..tak seswai kat sini..hehe...

LO SAI MIE said...

Salam dari pegawai pemantau aset...hehehe

Wah....jauh sudah perginyer tn ramli penjaga aset di opisnyer dahulu.

Tahniah sangat dari pegawai pemantau aset nie...call it mr.SPA lah yer...hehehe

Ambik aper yer di sane? Bidangnyer?
Syoknyer....cam nak ikut jer...wakakaka

Ramli Nordin said...

Sape Lo Sai Mie ni?????? pelik la...tolong perkenalkan diri...

SeMiN said...

hmmm tak abih2 lagi ke Meli.... siapa di hati tuuuu?... hmmm aku tau...aziruliza the great prosecutor! hahahhaa

mirza said...

Min, aku setuju dengan comment hang tu..the prosecutor tuh...heheh..betui ke cik ramli oi???

k_rul said...

wauuu dh jdi jurufoto n jurnalis
pn mirza wat gosip ke !!!!! hehehehehe jgn mare....

Olpicture said...

wahhhh... tukar2 header sekerap menukar baju... kelezzzz

SeMiN said...

Meli: Tun Mahathir mana ada main tukar header kat Blog dia.... ko nie over ler tuuuu!... ahakssssss....

mohdsazali said...

bos.......... lama tak tak dengaq citer rindula...... nak dengaq bos mengumpat kat orang...... bos email yahoo. tue aktif ke tak.....

a.z.z.a.y.d said...

Rem..ur yahoo email add tu aktif ke tak? mak invite masuk my blog laa..check it out ada tak

Ramli Nordin said...

Aina, emel aku ok je...ramlinordin04@yahoo.com....btw gambar VISA KO..hmmmmmmmmmmmmmmm...no komen

a.z.z.a.y.d said...

wakaka..itu fasal lah mak dah prevet kan nok!!