Saturday, October 11, 2008

Kelas INTERDISCIPLINARY...

Amin...Amin...Amin....yesssssssssssssssssszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....aku saje je sebut name Amin kat sini sbb dia tanyer ngape aku tk link kat blog dia n korang2 yg ade blog...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...mcm maner nk buat tu aku tk reti...tapi tk pe yg penting Amin tau aku tk lupe kt dia...isk..isk..isk...sedih tau biler korang sorang2 kt bumi asing...ok la...tk nk sedih2...aku ingat pesan kawan aku sblm aku dtg sini...dia kate aku kena KUAT...emosional n fizikal...hmmmmmmmmmmmm...well thats what I'm doing ok...

pasai gambar...aku tau korang sume mmg tk sabar nk tgk gambar kat sini...mmg cantik...mmg best tapi yg spoil nyer aku tk reti nk buat mcm maner tapi korang jgn risau Insya-Allah aku akan cube minggu depan...btw aku plan nk pi wine yard minggu depan ngan kawan2 Indon aku...

ok aku nk citer pasai kelas aku...well kelas aku ni ala2 semi course work...korang kena buat 6 bulan course multidisiplin...coursemate aku pelbagai...tk de majoriti...ade 3 dari Indon n 2 dari Filipina...depa ni kebanyakan nyer lecturer n bijak2...ade 4 org dr China...2 USA...oh btw aku nk citer pasai budak US ni...sorang lelaki sorang pompuan...yg lelaki tu very THE...budak lagi...aku rase dalam 26 atau 27 tahun kot...dia mmg BIJAK SEKALI...dia penah dapat mcm2 AWARD...mase dia undergrad dia ala2 penah jadik 20 pelajar terbaik kat US...hmmmmmmmmmmmmm...korang bayangkan la US yg besar tu n student beribu2 tu dia boleh jadik yg terbaik...dia buat masters dia kat Oxford...aku cube2 goggle name dia n popsssssssssss...banyak info pasai dia...mmg bijak la dia...yg aku tak tahan dia ni byk tanyer dlm kelas...aku tk tau dia tanyer sbb nk paham atau saje tanyer sbb nak tunjuk pandai..almaklumlah dia punyer mother tounge kan...

budak2 indon dlm kelas aku baik2...depa la yg jadik kawan aku..maklumla hanyer depa je yg boleh ckp melayu...yg duaorg tu pasangan husband n wife...so diaorg la tempat aku tanyer2 pasai kedai n sebagainyer...btw komuniti indon kt sini agak ramai gak...depa aktif buat mcm2 aktiviti...aku plan nk join diaorg...kebnyakan student...well kat sini tk de org Malaysia...paling hampir kat Koln(Cologne) sbb ade ofc MATRADE n MIDA...40 minit train...aku tk pi lagi tapi aku sure org2 MITI tau...

btw mase aku taip ni aku dgr SuriaFM n tetibe depa dok mainkan lagu Sudirman...lagu RAYA!!!!!uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

ok la aku tk de mood nk menulis...nnt biler free aku tulis lagi..

Bagi yg buat open hse tu...selamat berOPENHSE...

3 comments:

Olpicture said...

hari ni masa aku kuar rumah, aku macam tak tau nak gi mana. For the past 5 years, Vista Angkasa tu macam the only place yang tutup mata jer aku boleh sampai...

i think i start to miss you...

z.a.i.r.e.e.n said...

don't start amin, kang lain pulak cerita si rem ni kang. u hafta be stong for him too, u know.

of coz we miss u, rem. tapi ko kena habiskan phd kau, jgn balik tak habis tau... nanti kitaorg sampai sana (in our dreams!)...

SeMiN said...

yep KaRam, betoi kata Zaireen, mmg la sdih dok tempat org, tp ingat.. benda nie kita yg cari.. sekali dah cuba mesti teruskan....hmmm actually aku pun dah start homesick hehehe... tu dlm situasi satu hari 2 open hse aku pi tu...hehehhee...