Friday, October 24, 2008

Jumaat Yang Syumul...











Hai semua...arini Jumaat 24 Okt 2008...aku dh tk ingat syawal ke berapa..tapi arini BEST...kami tk de class...READING ASSIGNMENT..hmmmmmmmmmmm...aku suke reading assignment...boleh mengULAR...he...he...he...so aku pun amik kesempatan ni pi Solat Jumaat...kali ni aku dh buat keputusan tk nk pi Masjid Arab...hmmmmmmmmmmm...sempit ok ..opssssssss...so kali ni aku dgn kawan Indon aku Iskandar@Deden n kawan Pakistan aku Abdul pi la ke masjid Turki...gambar nyer korang boleh tgk...Best...hmmmmmm...aku maksudkan masjid nyer...Bonn Camii itu maksudnyer Masjid Bonn dalam bahasa Turki...dalam bahasa Deutschbunyi nyer Bonner Moschee...hmmmmmmmmmmm...so lain kali kalu korang nk carik masjid kat Jerman tanyer je Moschee...tapi aku sure bukan sume org jerman tau ape tu Moschee...opsssssssssssss...
Ok so aku pun arini pi ke kedai Asia n dapat la beli makanan halal...n dalam mase same aku beli KEBAB...yum...yum...yummmmm...kenyang siot...harga nyer 2.50euro je...aku anggap same je ngan RM2.50...ahkssssssssssss...itu ramuan kalu nk blaja kt oversea...jangan CONVERT....nyesal...he...he...he...
aku suke pi masjid Turki...selesa n ramai jumpe budak2 Indon...ramai mereka ni kat Bonn...sume blaja...pandai2 depa ni...
ok esok sambung lagi yer...
btw Aina aku nyer emel ok je...ngape ko nak emel tk leh ke...konpius la....

5 comments:

SeMiN said...

Meli: aa haaa.. mmg 2.5 euro.. apalah sgt kan... makan McD kat M'sia pun dah kat sepoloh hengget! tp aku kat sini..hmmm.. makan tom yam tadi... masak sendiri... pas tu pekena trifle...muaaah! ..tak dapat la eden nak makan kobab kat durham nie.. hehehe

mohdsazali said...

bos.... kenapa macam mendada jer nampaknyer? he he he .....nampak yummy la kebab tue.....

rambomadonna said...

Yang baju merah gambar kedua tu ko ke Meli? Atau orang Turki?

mirza said...

ntah ramli ni, mkn kat secret recipe berpuloh hinggit pun tak heran ini kan plak 2.5euro ..heheh..
zali..boss hng kan mmg suka mendada..hehe...

Princess Mulan said...

Meli, dalam foto kau tu macam best fren, izzamir je... yg tinggi, pakai jaket merah...