Thursday, July 30, 2009

Khas Buat Semin...

Aku dok berdebar2...malam aku dh tk nyenyak tido...aku dok menghitung jam lecturer aku nk dtg sini...aku nyer kajian masih byk 'lompang' nyer....tadi aku pi Setia Haruman(pemaju main bagi Cyberjaya)...nk amik layout...smbil tunggu pegawai yg janji ngan aku tu aku pun berbual ngan arkitek kt situ....borak nyer borak rupe2 nyer dia junior kepada kawan aku mase depa blaja kt St Louis dulu...whatttttt...kecik nyer dunia...so aku pun ape lg dok berceriter n terus jadik peramah....so d pendek kn citer dia terus copy kan layout cyberjaya dlm pen drive aku...legaaaaaaaaaaa....tak rugi beramah tamah ni...opsssssssssssss...
Lps kt situ aku ke MdeC pulak...tp data yg aku nk tk dpt...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...tensennnnnnnnnn...
Tk nk bazir mase aku terus ke Majlis Perbandaran Sepang...beli building guideline cyberjaya...one thing la about majlis2 yg besar ni depa mmg complete dr segi data n layanan pun ok...
so misi selesai terus gerak ke JPM....Jai nyer ofc jadik pot seterusnyer...aku print ape2 yg patut(opssssssssssssssss....ni bukan salah guna ok....)aku masih kakitangan kerajaan...lunch...lps tu gerak ke EPU...
aku dok repair keje2 aku kt bilik Mama Stats...dia tk de so hehehe....bilik tu aku buat mcm bilik aku.....
balik umah letih...Zali tk de dia dok tolong member dia pindah umah....aku bosan so terus ke dapur...carik bahan2 yg ade n taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...hasil nyer...saksikan la sendiri yer...hehehe...Semin jgn jelessssssssssssssssssssss...ni baru permulaan nyer....lps ni byk lagi resepi2 khusus menyambut ramadhan akan d kemukakan d sini...hehehehe...
p/s: Acap...aku tk sangka lak ko baca blog aku....hehehe...Nik....ni la lumrah kehidupan...buat Mizzou selamat bercuti....begitu gak ngan Semin yg akan tour Europe mulai minggu depan...buat Aina sabar je la...tahun depan ko ikut je course kt Bonn tu....ok sume....have a pleasant weekend...ciaooooooooooo...

14 comments:

a.z.z.a.y.d said...

Rem apa tu?dessert ke ?
Meletopah skill masakan nokk!!

Kalau $$ cukup insyallah aku join that program..

a.z.z.a.y.d said...

Waiittt...perlu ke xtra strawberry kat tepi2 pinggan tu????!!


P/S - TO JAIII!!! CONGRATTSS AGAIN DAD!!! hehehe

SeMiN said...

Meli..ko jgn nak klentong kau K!...tu gambar puding masa makan2 ngan geng umah Kak Ana saat2 terakhir ko di Vista dulu... tu ha... ibu jari kaki Kak Ana pun masih jelas dlm gambor tuh... ini SeMiN lah... ingatan kuat OK!... huhuhuhuhu... aku bukan prof german yg mudah2 ko nak klentong K! kah kah kah kah!

SeMiN said...

Oh Ya Meli.... gambar makan2 tu pun ada seselah kanan (paling bawah) blog ko nih...hehehehe... ko nak wat puding!!!! hmmmm kering air tasik putra jaya!

a.z.z.a.y.d said...

kah kah kan Rem kantoii!!!

Good one Semin!!!!

SeMiN said...

azzayd: Meli tu konon2 nak bagi aku jeles...ngan juadah bukak posa enek2 kat Msia ler tuhhh hehehehe!... well i skrg dah mcm Aina@boston jugak... lunch pun fish fingers jerrr.... hahahahaha!

Azlee said...

OMG, What the biggest PROPA.....x kuasa ngan ko ok...hellooo first2 tgk pun kita dh tahu itu bukan ko yg buat...masak maggie pun x lepas...

z.a.i.r.e.e.n said...

what's with Jai???

selampitz said...

wei ni apa cerita pasal aku kat blog org ni? mana la aku tahu...

selampitz said...
This comment has been removed by the author.
selampitz said...

tada

mohdsazali said...

en semin... memangla en rem masak...cuma ari tue terlupa ambik gambaq tue terpaksa amik gambaq lama... tapi memang malam tue dia masak... tak tipu betui la...

acap said...

i memang pembaca tegar blog uollss .. hehehe .. uolss jer tak tau .. :D ..

SeMiN said...

Sazali: amboi beyla la sakan x-boss dia tu nohhhhh! hahahaa... tak sabaq aku nak qasa masakan meli bulan sepuluh nanti hehehe!