Sunday, July 19, 2009

Cikgu Pendidikan Jasmani

Bosan la jugak dok terperap kt umah....so pagi ni aku dok tgk bdk2 sekolah kt depan umah yg aku dok ni...mungkin ade kelas pendidikan jasmani...so aku tgk Cikgu Lelaki tu dok bg instruction kt bebudak tu lps tu dia dok melepak kat tepi padang sambil membalas sms...hmmmm....yg bebebudak tu pulak very the xited ngan game yg depa dok tgh main...

lps tu game tamat n bebudak tu beratur n beredar...wowwwwwwwwwwwwwww...best nyer jadik cikgu pendidikan jasmani....welllllll...aku dari zaman sekolah lg tk suke pelajaran pendidikan jasmani....bg aku tk masuk akal...sbb game yg cikgu aku pada mase tu cume tau BOLASEPAK!!!!...so setiap kali PJ kami d arah main bola...helooooooooooooooo...duhhhhhhhhhhhhhhh...aku selalu buat alasan bile kena PJ...n aku paling suke kalu hujan sbb kelas tu akan batal...n kalu tahun tu tahun exam then kelas PJ normally d tukar kpd kelas2 yg lebih produktif....aku tk paham kenapa kite perlu berlari2 kejar bola or what not n lps tu kena pulak masuk kelas n blaja...ewwwwwwwwwww....bayang kan la sekolah aku tk de shower so ngan peluh2 tu korang kena pulak blaja....hmmmmmmmmm...tu tk termasuk kalu lps waktu PJ tu subjek Add Math!!!!!....aku ingat lg cikgu add math aku dia akan tarik muka kalu kitaorg masuk lambat....salah kami ke cikgu?,,,,hehehe....those were the days....

Lg satu yg aku tk leh tima akal ye la....bebudak yg dok salin pakaian merata...yupppppppppp....merata...so U will always tgk yg bdk2 lelaki dok selamba2 badak dok salin tgh2 tmpt org lalulalang....tp yg best nyer mase2 tu tk de org peduli...sume org ok je....hehehe...mase ni jugak la timbul isu2 "panas"....sexual harrasment....hehehe....tp biler ingat2 balik aku kelakar pulak....so aku cadangkan arini lps korang baca blog ni korang cube ingat2 balik zaman2 sekolah uols n cube ingat subjek pendidikan jasmani...renung2 kan....ciaooooooo

6 comments:

rambomadonna said...

Dah tgk video kitaorang karaoke last Friday? Wish u were there.

BY the way ... I love PJ and i paling suka time bdk lelaki main netball and kitaorang main football. dari awal hingga akhir kitaorng ketawaaa jer. Hilang stress.

a.z.z.a.y.d said...

Why u never liked PJ Rem? Very the kaki bangku tau!!!

For me that was the only subject yg mmg I paling tunggu2 every week...maklumlah kite kan athlete...
n kat sekolah kite dulu kalau hari tu ada subject PJ..tak yah salin baju balik sampai laa kelas habis for that day...

ewww..sekolah ko xde shower ke?duh...!

Azlee said...

Kita pun x suka sesgt kat subjek PJ...x kuasa nak main2 bole tu...sekolah kita dulu sumernya jantan so bola sepak tu dh tentu la idaman diorg....kita penah kena marah sbb sesajer x bwk baju sukan...eiii kita x suka sbb salah satu team mesti kena bukak baju...haruskah kita nk tunjuk ASET...

z.a.i.r.e.e.n said...

orang kaki bangku je yg tak suka PJ kan? org atlet mcm kita ni Aina, mesti la syok..i loike too, lepas tu abis lengit! :)

hahahahhahaa... statement maut!

SeMiN said...

i pun suka PJ... tak yah buat sebarang kejer yg menyakitkan otak.. main jerrr...hehehe

Cookie Monster said...

sama la kiter.