Thursday, July 16, 2009

Down With Chicken POX!!!!

Subhanaullah....tu je yg aku mampu lafazkan d saat2 ni...mlm td aku pi klinik kt Salam Poliklinik just to get a second opinion slps lawatan ke Klinik Kesihatan Putrajaya ptg smlm...akhirnyer diagnosis doktor...CONFIRM aku kena chicken pox!!!!!...hmmmmm...sabar je aku...dh la keje tgh byk....

Supervisor aku nk dtg hujung bulan ni...nk tgk progress...aku anta emel mintak dia dtg early August....aku tk mampu nk entertain dia kalu dia mai time ni...

Aku just harap sume ok by the time dia dtg....so basically sume keje luar aku tergendala....aku terpaksa confine kepada keje2 dlman je...

Dugaan...dugaan...dugaan...

6 comments:

rambomadonna said...

Lah, baru sekarang ko dapat chicken pox ... wah mesti berbintik2 muka kau.

MIZZOU said...

keje kuat sangat kot!!! elok la....pi la berehat. Nasib baik tak kena kat Bonn....takde sape nak tolong jaga....hehehe

a.z.z.a.y.d said...

get well soon beb. no pain no gain..:)

SeMiN said...

Ada hikmah dlm setia dugaan, ada kemanisan dalam kesabaran.

Neasuci said...

Alah... kesiannyaaa..... Dahlah nak raya. Orang tua kalau kena chicken pox mmg lambat baik. But anyway, get well soon. Hope you'll be up and running soon.

Azlee said...

Ala itu baru chicken pox...org yg kena AIDS tu pun tabah jerkkk....Semin, u r right....