Saturday, July 25, 2009

Nur Kasih...

Assalamualaikum wbt...
arini aku nk citer pasai satu drama TV yg aku dok follow...tajuk nyer Nur Kasih....tiap2 ari jumaat jam 9pm di TV3...drama ni best...aku suke cinematografi nyer...mmg klasszzzzz....citer nyer pun menarik....kisah perjalanan hidup...konflik diri...kepuraa2an...keislaman...cinta....perjuangan...sume la...basis nyer pasai famili life....aku tk nk citer detail sbb nnt tk best....kalu korang ade mase tgk la...mmg berbaloi...aku rase kite dh ramai pengarah yg mampu buat drama tv yg worth watching...well mase aku kecik2 dulu aku suke tgk drama Opah...lps tu tk de drma TV yg aku minat...tup2 la ni aku jumpe satu lg drama tv yg aku suke...trust me korang mesti suke...
arini jugak sblm zohor Allahyarham Yasmin Ahmad akan dikebumikan....dia meninggal dunia mlm td...semoga roh nyer rahmati...
p/s: Semin...ni pengorbanan nyer....just hang in there....tk lama lg ko dh nk balik...

3 comments:

a.z.z.a.y.d said...

Satu Boston pun dah hooked dgfn cerita ni , mmg kelass..

Al Fatihan for Yasmin Ahmad..kadang2 aku terpikir kenapa talented people went early....Wallahua'lam..

SeMiN said...

Al-Fatihah for Alhyhm. Yasmin Ahmad.

Aku kat sini pun dok ikut drama Nur Kasih tu.. dlm kategori drama..aku rasa ni lah antara drama yg ada mesej yg cukup hebat dan berani membongkar sbhgian realiti hidup... dan....tah kenapa.. menonton drama ni membuat aku rasa membuak2 nak balik kg...

Anonymous said...

aku pon sukak! pasni layan online jelar gamaknya