Monday, August 10, 2009

Perjumpaan ngan Supervisor Part I

10.08.09 Isnin

Hari d tunggu2 muncul...aku dh seminggu ni tk nyenyak tido...so jam 3ptg td aku jumpe dia...hmmmm...mula2 mmg seriau...so aku smpai kt lobi hotel aku terus contact bilik dia(reception tu pandang aku semcm je....musykil la...)...dia biler dgr suara aku terus xited....aku pulak jadik kelam kabut...dia kate tk pe tunggu kt lobi dia turun....tak smpai 5 minit dia muncul...aku dh siap sedia ngan 3 BEG!!!!...yes aku bwk plan n bahan2 yg aku rase major...dia nmpk aku dia terus senyum...dia kate jom pi minum kopi(dia ckp MELAYU OK!!!!)....tp dia kate nak bilik dia dulu sbb barang aku byk....
Smpai kedai kopi dia terus suruh aku citer ape aku dh buat....dia suruh start dr mula2 balik...gulppppppppppppp....ingat lagi ke...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...maner notes fieldwork aku.....tp biasa la kau citer e secara oral...dia dgn tekun mendengar...abis sume tu dia tanyer aku ape masalah aku setakat ni...aku kate setakat ni sume ok...lps abis minum kami naik ke bilik dia...aku terus present bahan2 yg aku bawak...dia tanyer aku ade bwk fieldnote i terview tak...aku kate tak buat lg...aku terus terang tk smpai ati nk tipu....dia just ckp tk pe lps ni buat n emel kt dia....so sesi perbincangan berlanjutan dr questionaire smpai ke bahan2 secondary aku...abis sume dia ckp ok...so dia kate esk dia nk tgk Cyberjaya n rabu kalu aku tk kisah dia nk tgk ofis aku....dia jugak suruh aku masuk kan dlm excel data yg aku ade nnt dia ajar mcm maner nk analyse...dua borang pun tk pe dia ckp...gulppppppppppppp....menyindir ke dia ni....lps abis sume so aku pun ala2 ckp...Prof kalu data tk cukup boleh tk aku nk terus dok sini smpai hujung Januari...jawapan nyer....syhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....hampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaok....dia ckp tk pe cube siapkan cepat2 n balik bulan Disember!!!!!!...dia kate elok kalu mase panjang d guna utk menulis...sbb kate nyer dr pengalaman dia ramai yg lewat siap sbb menulis terhad...oooooooooo ye lupe nk ckp aku kena POLISH ENGLISH AKU!!!!!...hmmmmmmmmmmm...dia kate english aku mcm bahasa melayu dia....whatttttttttttttttttttt...tp kalu korang dgr dia ckp melayu korang Makan Hati ok....tp tk kisah la yg penting dia ok ngan data aku...so esok Insya-Allah kami ke Cyberjaya...nnt aku bg review nyer....
p/s: Zali n Kat Yat tima kasih....

6 comments:

rambomadonna said...

need someone dari category kelas alpha to help with the english ... ahaksss ...

mirza said...

kih2...kalau mcm tu aku bukan ler dr kelas alpha..aku kelas apa ntah..hahaha..kelas yg paling byk kene polish tu ler...heheh...

a.z.z.a.y.d said...

ko cakap melayu ke sepanjang perjumpaan..kalau dia kata BI ko cam BM dia kira malatop laa jugak kan..sama2 makan hati hahaa

All the best for u

a.z.z.a.y.d said...

wait aku baru perasan..naper receptionist pandang ko semacam?dia ingat ko anak ikan Prof ko ke hahahaha!

mohdsazali said...

bos bila nak mai umah i.... la nie i dok sorang kesepian la... adik dah dok umah mak mentua dia... so bos boleh pindah masuk bilik nombor dua... besaq sikit....

lama dah kiter tak gosip2....

Neasuci said...

Mana part II nya? prof dah balik?