Sunday, August 23, 2009

Monday Blues...

Monday: 24.08.09

Aku tk pi maner...aku tk pi ofc pun...arini aku nk lepak kt umah...sat lg nk pi anta keta pi servis...ptg nnt plan nyer nk pi bazar ramadhan kt umah ni...dh dua ari aku spent berbuka ngan famili...well aku rase ni la mase nyer kite perlu spent time ngan famili....aku mmg suke ramadhan esp part2 makan mase berbuka...hehehe...bukan nyer makanan tu tp dgn siapa kite makan n suasana nyer...mmg best la...tk de perkataan yg boleh describe...
aku br je tima data pekerja d Cyberjaya....byk yg tk lengkap....terpaksa la aku usaha kaedah lain...ni la cabaran nyer...tp aku akan cube jugak....
gambar yg aku letak kt header tu gambar Uni Multimedia yg aku amik sebelum ramadhan tempohari....
mlm ramadhan pertama aritu aku spent time ngan sorang teman...dia berceriter ttg masalah dia n awek dia...depa dh plan nk bertunang mase raya ni tp tup2 ade problem...dia jadik frust...dia kate ni kali kedua dia plan nk bertunang n kawen tp ade problem...citer nyer panjang...tp aku nyer nasihat mudah je...ko tanyer diri ko ape ko nk...kdg2 kite buat keputusan sbb mase tu kite rase its the thing to do...tp sebenarnyer yg penting kite tau ape kite nk dari perhubungan n perkahwinan tu...tp aku ckp kt dia aku percaya..."lelaki yg baik...utk perempuan yg baik"...ttg kawen wellllll....aku pun tk kawen2 so perlu ke....opsssssssssssssssssss....
ok sume....byk nyer majlis2 berbuka puasa yg nk d attend...hmmmmm...typical baru dua ari pose dh byk plan nyer....tp aku rase aku akan cube fulfill sume undangan yg ade...well mase org masih ingat kt kite kite jgn buat2 ketwat pulak...tk gitu....hahaha...ala2 artis la pulak....
ok take care...slamat berbuka....

4 comments:

MIZZOU said...

kawin jangan tak kawin Ramli...nyesal nanti!!!

SeMiN said...

Ha Meli...dgr nasihat Mizzou tuh hehehe....!

Neasuci said...

sokong! sokong! kurang2 adalah orang tolong jaga makan minum bulan posa ni.. he..he...

rambomadonna said...

Amboi Semin, Meli bagi nasihat balik. BTW, bila ternampak topik entry kali ni on my blog RSS ingatkan ko period ... ahakkkksss ...

Susah2 kawin ngan Ida jer Meli. She's available.