Sunday, February 21, 2010

Selamat Menempuh Alam Baru...








Salam semua...hari ni Ahad 21 Februari 2010...jam 2.30 pm d Bonn, Republik Jerman...

D kesempatan ni...dr kejauhan ini aku ingin mengucapkan Tahniah n Selamat Menempuh Alam Berumahtangga kepada teman McD aku...syhhhhhhhhhhh...name d rahsiakan...hehehe...header ni pun gambar dia kecik je...ala2 terlindung...opssssssssssss...yg bebenornyer aku tk de gambar dia...ni pun amik dlm internet...tp aku rase sume org2 KPKT tau la ni sape...sbb dia dh mule edarkan kad jemputan nyer...tahniah...tahniah...tahniah...kabarnyer majlis akan d buat d Sibu...n kabar nyer ade teman2 yg akan hadir dr Semenanjung...tahniah...

Ape pun aku dedicate blog kali ni untuk dia...teman baik...teman yg sedia mendengar aku berceloteh pasai KPKT n isu2 semasa...dia mmg seorg yg suke mendengar...I am sure he would make a gud husband and father...tahniah...sorry la yer jauh sgt nk dtg majlis...so doa je la yg mampu d kirim...

Buat yg lain2 aku pening baca berita2 ttg Msia skrg ni...hmmmmm...letih nk komen...aku pun tk tau ape yg sedang berlaku...aku berdoa je keadaan akan pulih...aku rase sume dh bosan ngan benda yg berlaku...dr isu liwat...bunuh...Islam....Allah...rotan...hak asasi...mcm2...bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnn...sbb media2 antarabangsa bukan highlight yg baik...depa dok pick on isu2 kecik yg kt Msia tk amik pusing...siap2 isu rotan tempohari jadik muke depan media...arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....malas la...Malaysia yg Ku Cintai semoga Allah swt melindungi mu dr bala bencana...

2 comments:

SeMiN said...

mari kita berdangdut...bosan bosan bosan bosan bosan dengan sikap muuuuu! sakit sakit..... hehehehehe!

Azlee said...

Jenuh aku cari kanta nk tengok saper punya wedding tu..opppsss..surprisingly, aku pn dh hampir lupa kt dier..seorang yg aku kenal hanya SEDETIK...