Sunday, January 31, 2010

Perkembangan Terkini...

Salams...31 Januari 2010...jam 7 malam waktu Bonn...

Aku br balik dr ofc...yupppppppppppppp...ari ahad pun kena gak pi ok....mase terlalu mencemburui kite kan...

La ni cuaca kt sini tk menentu...sat2 ribut salji...sat2 hujan...sat2 sejuk...sat2 panas...mcm2 la...ape pun kepala aku dh tk pikir pasai cuaca lagi dah...aku dh mula seriau ngan meeting2 ngan supervisor aku...minggu lps aku dh jumpe...minggu ni jumpe lagi....dia nk aku olah sume data2 tu secepat mungkin sbb dia akan ke Brunei bermula 21hb Feb higga bulan April nnt so dia takut tk leh nk bagi pandangan...uwaaaaaaaaaaaaaa...seksa ok nk kena digest sume data2 tu dlm tempoh tiap2minggu...ade kah ruang utk aku bernafas...hehehe...tp ape2 pun dlm kegawatan aku dok mengolah data or what not sempat lg aku dok mencube resipi2 baru...ehem...ehem...kan aku dh dok bilik yg ade dapur n kelengkapan dapur yg lengkap so aku dh mula masak....yahooooooooooooooo...aku suke makan ikan kt sini...murah esp ikan2 yg kite dok makan kt Secret Recipe atau ape(aku bg contoh secret recipe sbb mudah nk samakan)...kt sini main jual lambak2 je ok...aku tk tau nama2 ikan tp fresh n best...yum...yum...baru sat td aku goreng ikan masam manis...yesssssssssssssssss...sedap ok...hehehe...tp aku tk nk la letak gambar kang bersaing lak ngan blog Semin...masakan aku biasa2 je....

Aku nk citer pasai ribut salji yg melanda beberapa ari kt sini...mmg pelik la bg aku yg tk penah alami bebenda mcm tu...tp kelakar pun ade...korang bayangkan kalu dok ditimpa ngan air kacang(buat teman2 KPKT yg terlibat ngan pertandingan pengurusan kewangan mesti ingat statement Datin...)...hehehe...aku rase yg Datin buat ais kepul tu yg jenis2 mcm ni kot...mmg halus n agak2 boleh makan la kot...aku tk cube la pulak...kenangan...kenangan...

Minggu ni jugak buat teman2 yg dah tau...aku dh mula ade Facebook...hmmmmm...aku bukan la jenis yg berFacebook tp dh sume suruh so aku pun gagahkan jugak la buat...hehehe....statement berani...so ramai la aku dpt contact balik...ade beberapa kawan lama sekolah yg dh lama lost contact pun jumpe balik...technology mmg menyatukan manusia...

Buat Mizzou n Jaime....citer stewardess tu abis setakat tu je...tk de sambungan...hehehe...

btw aku dh ade kawan Msian kt sini dia batch junior...lecturer USM...dia buat bidang ekonomi...so ade la org Msia sekarang ni kt tempat aku...nnt aku post gambar dia...

Buat Aina...sori to hear about paip umah ko...bersabar...

Buat Jai...selamat mengambil PTK...

Buat teman2 yg lain Selamat Menyambut Hari Wilayah...

2 comments:

Azlee said...

Kita excited tgk snow kt heading u tu...apa2pn, jgn lupa march ni...BERLIN...

SeMiN said...

meriah lah memasak skrg... masak lah kari ajak prof evers makan sekali hehehhe