Monday, January 11, 2010

Hajah Yatimah

Salams,

11 January 2010...3 hari sebelum berangkat pulang ke Bonn...

Yes...aku dh dpt tiket and dh packing barang2...tiket aku 14hb jam 12 mlm...yup....tengah malam ok....ewwwwwwwwww...kalu korang nk tau kos penghantaran buku2 n bahan2 same ngan harga TIKET kapalterbang...oshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....tapi disebabkan cinta nyer aku pada ilmu...aku redha...hehehe....ade org tanyer berapa kos buat fieldwork aku...hmmmm...kalu d hitung sume2 nyer...ala2 boleh bina rumah kat area2 kampung...opssssssssssss...syhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...tapi aku bersyukur ramai org yg aku jumpe dalam perjalanan kerja lapangan aku....opssssssss....nnt aku citer...ruangan arini aku dedikasikan khas buat Kak HAJAH YATIMAH SARJIMAN...yes....ni kakak yg aku kenal mase QA n terus jadik rapat...kakak ni la ni org besar kat MDI...satu unit kat dlm EPU...depa ni byk buat research pasai ekonomi...so aku selalu la guna ofis akak ni utk buat keje2 aku selain dr ofc Jai, Duya n Alipah...hehehe...seronok ade kawan2 yg memahami...
So Kak Yatimah ni baru je balik dari Mekah....syukur alhamdulillah kata nyer sume berjalan lancar...so la ni akak ni tgh fokus pada kemasukan ke Uni...akak ni pun dh ala2 hajah2...gelak pun senyum je...ala2 muslimah gtewwwwwwwww...opssssssssss...
Ape pun Tahniah pada Kak Hajah n Selamat Berjaya dalam permohonan ke Uni...n terima kasih banyak atas segala bantuan n sokongan n panduan n semangat yg senantiasa diberi sepanjang kajian lapangan ni...Terima Kasih....
p/s: Jai n Syakir...aku menanti kalian d sana in June....syhhhhhhhhhhhhhh...

9 comments:

MIZZOU said...

dah Hajah ke akak kita sorang ni. Kenape dia baru nak apply U...orang lain dah masuk 3rd or 4th semester

a.z.z.a.y.d said...

selamat berangkat Rem...semoga selamat semuanya.

SeMiN said...

Meli: Sichere reise zurück nach Deutschland. Senden Sie wirklich meine Rücksichten auf den Prof. Evers

Yeen said...

bon voyage again, rem! ralat tak dapat jumpa kau, aku nak p KL on 22nd. insyaallah next time jumpa lagi.

(apsal aku tetiba sebak ni?)

Unknown said...

mizzou,

tumbesaran manusia berbeza...ini kira kalau ikut pola pembesaran anak2, kira lambat le...baru nak tatih,,yang lain dah berlari dah nak sampai ke garisan..........fitrah manusia...eh..eh...amacam study?

acap said...

ram ... winddu kat uall ...

SeMiN said...

wah.... akak kita hajah Yat dah mula bg komen kat blog lah... Kat Yat, jumpa nanti ekk?

Unknown said...

ia le...bilea lak kita nak dapat jumpa...........sampai si meli dah nak balik tak sempat kta gather2. set bila2 g sampai contact.

Unknown said...

sedihnya tak dan nak jumpa sebelum berangat... belajar rajin-rajin no..