Sunday, November 23, 2008

Salju d BONN

Yippieeeeeeeee...yessssss...yesszzzzzzzzzzzzz...Salju...Salji...Snow....Finally aku berjaya gak tgk salji...first time in my Life ok....opssssssssssssss....mmg la ak selalu pi oversea(statement hanssssszzzzzzzz.....hehehe) tp setiap kali pi autumn atau summer....so biler tgk salji aku jadik 'gayat'...aku bersyukur Allah swt bagi aku peluang tgk salji....actually dr semalam dh salji tapi tk byk...arini....mase aku dok taip ni salji dok turun lebat kat luar...tp tk leh nk amik gambar...GELAP.....tapi mmg cantik...aku rase kat UK pun dh snow...base on blog Rosmin d Durham...
Aku akan post gambar once aku dpt pic yg ok2...btw aku nk ucapkan TQ kepada pembaca blog aku kt Argentina tu...hmmmmm...biler nk dtg Jerman...aku tau nk bwk ko ke mana...hehehe...opsssssssssssssss....
ok guys...its the time of the month again...so I akan senyap seketika...but I will post gambar2 snow...cheerssssssssssssss...

7 comments:

mohdsazali said...

Bos... sihat ke....

mesti syok kan dapat tengok salji live lagi... tapi apa2 pun bos pakai la baju tebal sikit... nanti demam or sakit sapa la susah... diri sendiri jugak yang susah...

Kitakan kalu sakit mesti merenggek minta dibelai n dimanja....

kalu bos you sakit nak minta belaian sapa kat sana....

Habis tue dok la teringat kenangan silam di malaysia waktu ada kekasih hati yang boleh dok belai bila sakit he he he he he

a.z.z.a.y.d said...

maner gambarrrrrr???

Azlee said...

aaa...meraung i baca story u tth salji..tapi kan lagi best kalo ader 'TEMAN' di sisi

kolgee said...

Hai , selamat dari kampus DTCenter

kolgee said...

Barulah kita berjaya buat komen kat sini. Kalau tak memanjang gagal. So, apa citer kat Bonn, Meli( Control gelaran). Asyik Saz je komen.
U tanya dia sape nak belai dan manja dia. Sape lagi... diri sendirilah. Ada ker "orang" yang nak membelai dan mamanja dia...

Unknown said...

hi abg ram....seronoknye main salju. terasa macam winter sonata ker? i kat ofis kakna ni with nishaq. kiteorg baru habis shopping christmas, konon2 nak buat christmas party..hehe... so it looks like you're surviving quite alright there. hope everything is well on your side of the world and life's treating you kind. soon we'll be celebrating eid al-adha. kau tak qurban ker? or kau yg jadi qurban? hahaha...

selampitz said...

KH,

Aku dah contact Hafisor dan dia cakap ko ada terlebih bayar dengan pjh dalam 300+, so boleh contra aje dgn cukai pintu ko yg dlm 200+.

Tapi utk buat mcm tu, pjh nak ko sendiri hantar e-mail kepada diaorg suruh buat contra tu.. ko emailkan kepada En. Khalid di khalidab@pjh.com.my

lepas ko dah e-mail, bagitau aku pasal aku nak kena bagitau Hafisor.

Sekian, terima kasih.