Tuesday, June 2, 2009

Lunch by d Lake n Alifah's Wedding Invitation

02 JUNE 2009...


9.30am:

Pagi2 lagi aku terpaksa ke CELCOM kt Ampunk Park...hmmmm...tensen sbb broadband aku tk leh guna(ewwwwwwwwww slow la bebenda teknologi ni kat Msia...opssssssssssss)...sekejap je customer service dia layan...FINALLYYYYYY I AM CONNECTED....oshhhhhhhhhhhhhh...what a life without internet...miserable ok...


10.30am:

Jai, anta sms confirmkan lunch...kt Taman Tasik Putrajaya...


11.30am:

Siap2...pakai t-shirt n jeans(hmmmm...tk kose nk pakai baju ofc...perlu ke...)...drive to Putrajaya...


12.00 noon:

Sampai Taman Tasik Putrajaya...tunggu Jai, Syakir n Alifah...panas...cuaca kt sini mmg melampau2...bosan...


12.45 noon:

Jai n Syakir muncul...hmmmmm...statement Syakir "Gemok nyer ko...ko makan ape?"...helooooooooooooooooooooooooooooooo....spoil ok...tp aku must admit sejak sebulan balik Msia badan aku terus melonjak naik....takut ok...antara benda yg aku takut dlm idup ni ialah menjadi gemok...hina ok...opssssssssssssssss...

Kami berbual2 kisah2 semasa...Alifah lambat...kata nyer dia nk kena jumpe bos...Majlis makan tengahari ni d taja khusus oleh Jai sebagai meraikan perkahwinan Alifah...Alifah kata dia nk bagi kad kawen dia personally kat kitaorg(terharu sgt...walau pun kad kawen aku n Syakir ade kesan LIQUID PAPER!!!!...hmmmmm....nama org lain OK!!!!)....

Alifah muncul jugak akhirnya...kami dh hampir kenyang...nmpk manis(mungkin darah manis pengantin aku rase...)...kami berceriter kisah2 mereka2 yg Alifah tk dpt nk contact sbb dh tk pakai no lama n mereka2 yg dpt d contact tp ala2 buat2 "ketwat"...ni pun aku no komen...org2 mcm ni mmg tk perlu d undang...ye la org susah2 call dia blh ala2 buat2 busy n bt statement2 yg aku blh bayangkan...nasihat aku kt Alifah tk yah susah2 bagi je kad tu kt org lain...


2.00pm:

Lunch selesai...Terima Kasih Jai sebab belanja kami...Terima Kasih Syakir sbb dtg memeriahkan majlis( CANTEQ JAM TANGAN KO!!!!)....opssssssssssss...nnt kite main boling...ko arrange la...


Buat Alifah Tahniah sbb akan melangsungkan perkahwinan nya pada 14 June 2009(Ahad) d Dewan Seri Melati, Kompleks Perbadanan Putrajaya, Precint 3...pasangan nya aku rase sume dh tau...kalu tk tau tu mmg jenis2 tk campur org la kan(opssssssssssssssss...laserrrrrr...)...pasangan nyer Mohd Fauzi Mustafa...jejaka tampan Sidang D PTD Batch 1/2003....Tahniah...Insya-Allah I akan hadir menepati tema...Silver n Grey...

p/s: Alipah aku terpaksa publish gambar ko...nk naik kn rating blog aku...soryyyyyyyyyyyyyyyy,,,,


5 comments:

a.z.z.a.y.d said...

Selamat Pengantin Baru Alip...kami bau nasik minyak dari jauh je laa..uwaaaa!!!

SeMiN said...

sedap nyerrrrrrrr nasik kenduriiiiiii....... hmmm terliur okayyy...... 'inilah nasik hidup diperantauannnnn. uwaaaaaaaaaaaaa!

MIZZOU said...

Sejak balik Malaya ni terus diam....selamat kembali berblogger

z.a.i.r.e.e.n said...

ee mesti berseri2 n cantek nnti Alip time wedding kan? Upload gambar Rem.

Alip and Pojie: Selamat Pengantin Baru. May your honeymoon lasts forever :)

mohdsazali said...

bos...
en jai n cik alip tue adik beradik ke ... muka sepesen jea ... apap2pun selamat pengantin baru tue cik alip n en pojioe...