Tuesday, November 24, 2009

Nama nyer Umar...

24 Nov. 2009...beberapa hari sebelum menyambut Aidil Adha...

Sebelum aku teruskan nukilan ni...ade beberapa persoalan yg aku nk jawap...

1) Aina n Yeen yg pasai rambut kaler2 tu mase aku tulis tk merujuk pade sape2...opsssssssssssss...tp tetibe biler aku baca komen korang aku gelak sorang2...syhhhhhhhhhhhhhh...btw yg pasai Jai tu dia mmg AIM IVY LEAGUE...kate nyer...so salah satu yg dlm senarai ialah Yale...so DOA2 kn je la yg terbaik bt dia...
2) Nik...semoga kelahiran seterusnyer menceriakan kehidupan berumahtangga...
3) Yusz tulisan aku yg pasai rambut tu perumpamaan je...btw...rambut ko pun kaler ke...opsssssssss...
4) Semin ape maksud ko...ahahahahahaha....btw ape ko bwk balik utk aku dr Bali...kalu setakat KEY CHAIN...hmmmmm...
So kalu korang tgk header aku arini ialah gambar seorg anak comel...nama nyer Umar...cute kan...so soalan nyer cube teka anak sape?....cube amati muke nyer mirip2 siapa...sape yg teka ngan betul aku akan blanja makan...Semin ko tk yah teka...hint nyer...papa anak kecil yg comel ni mmg penuh "skanszzzzz"...opsssssssssss....toooo much info ke.....
So cube2 la teka...nnt aku bg jawapan nyer....tungguuuuuuuuuuuuuuuuu...

7 comments:

mohdsazali said...

La..... dah tahu....

patut la chek macam fimiliar jea muka tue... rupa2nya..... budak ...TUT.... memmang bapak dia banyak sangat skand.... di uni dulu... he he he he. anak bapak sangat...

Unknown said...

Zali...ko dh tau ke anak ape...syhhhhhhhhhhhh...Aina ko mesti tk kn lupe jasa papa nyer...papa nyer jugak ade "pertalian" rapat ngan JPA...opsssssssssss

Azlee said...
This comment has been removed by the author.
Azlee said...

Cheq dh tahu anak sapa...awatnya jd kepala blog plak....ada la tuuuu...cheq memahamiiii

SeMiN said...

ewah2 nak ole2 pulak... aku cuma ada sebutir pasir KUTA jer utk ko hehehhe... eh anak saper tu ek???... tak kan anak ko plak kan... jauh panggang dr api lah kan hehehehe!

a.z.z.a.y.d said...

aku tau....!!!!!!!bapak dia dulu yg tolong angkat mak masa mak sakit kat OBS dulu kan????tuuuuuutttttttttt!

ensem Umar!

z.a.i.r.e.e.n said...

aku dah tengok nurkasih, and i must agree with u about the ending. it is too predictable and simple. anyway,i prefer the bad-guy adam! remy ishak lebih mantap as the bad boy - mak sukaaaa!!! hahahaha...

jai -- if u r reading this -- Good Luck!! ooo ko nak tinggalkan aku ek? i dont know if i m cut for another hlp round :(