Saturday, September 26, 2009

Baby Syawal 2009

Sabtu: 26.09.09

Aku rasa ramai yg dh blk ke kota...I must say I really enjoyed my Raya...almaklumlah tahun lepas aku dlm flight...oshhhhhhhh...lega tahun ni aku dpt celebrate Raya ngan famili...tp aku notice wlpun br setahun aku tk beraya ngan famili byk yg berubah...ramai yg dh kawen...dpt anak br...dpt keje br...tp of coz la time2 raya2 je la org dok tayang keta baru n what not...n of coz ni la mase nyer perbandingan d buat antara yg have and have not...hmmmmmm...normal la org2 kite ni...tp aku happy je sepanjang raya...sume adik beradik aku balik...so rumah mmg riuh rendah...tp yg best nyer biler tgk anak2 buah dh semakin membesar...n of coz soalan cepu mas...Biler Nk Kawen?...hmmmmm...I wish I have the answer....
Aku dh balik sini since Thursday so aku dh dok kemas2 umah n what not...so pagi ni tima msg dr Jai...CT kt hospital Putrajaya...jam 5.25 petang td...Jai n Ct d kurniakan sorang baby gurl...yes their third child...Tahniah buat kalian...syukur sbb normal delivery n kabar nyer both of them dlm keadaan cemerlang...detail ttg berat n nama Jai tk bg so maklumat yg aku ade cuma dua2 sihat ...
Ok so Tahniah buat Jai n Ct n Selamat Kembali ke Kota buat sume...take care...cheerssssssssssss

5 comments:

SeMiN said...

Meli: seronoknya ko beraya... ko tak antor kuih kat Pak Angkat kat Bonn ka?... mesti dia tertunggu-tunggu... hehehehe!

mohdsazali said...

bos... open house gan lupa yer...

z.a.i.r.e.e.n said...

congrats to Jai and Ati too! i didnt even know ati's was expecting until that message status in FB! teruk betul aku (ke jai yg teruk sbb tak bagitau aku?) hehe.. anyway, take good care of the family, jai.
(tumpang lalu, rem. hehe..)

MIZZOU said...

bila nak balik Bonn bro?

mohdsazali said...

kepada rakan2 yang selalu mengikuti blog ini.. marilah kita sama-sama ucapkan selamat hari lagi kepada tuan punya bloger... yang ke..... (kena tanya sendiri tuan blog he4x)