Saturday, June 16, 2012

Perjalanan Pulang...

16 June 2012...Sabtu...jam 3.34 petang...Bonn...musim panas...hujan renyai...

Salam semua...aku baru bukak blog ni arini...rupe2 nyer dh setahun aku tinggalkan ruangan ni....lama dh tak bercoretan d ruangan ni...di kesempatan ni aku mulakan bicara semula...ni adalah minggu2 terakhir aku d bumi Jerman...Insha Allah...tgh prepare utk pulang ke tanahair...utk coretan perjalanan pulang ni aku akan reflek semula kehidupan aku d sini selama hampir empat tahun...tp utk permulaan ini aku cume ingin mengucapkan terima kasih kepada semua teman2 yg sering bertanyer kabar maupun d sini d ruangan FB atau personal email...keprihatinan kalian amat d hargai...

Tunggu coretan berikutnyer...syhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

1 comment:

Unknown said...

Dear En Ramli,

Greetings. My name is Sudhev Sreetharan. I am currently the Head of Business Development of Setia Haruman, the Master Developer of Cyberjaya.

I recently stumbled upon a research paper for a PHD in Bonn on Cyberjaya which was written by a Ramli Nordin.

I would like to know if you are the same person and if so, I would like to get in touch with you and would appreciate if you can contact me as soon as possible.

My contact details are sudhev@cyberjaya-msc.com and my handphone is 012-6833813

regards,
Sudhev