Sunday, November 1, 2009

Sempat lagi...

Wow.....lama nyer aku tk update blog...diam tk diam aku nyer field research dh nk smpai ke hujung...seram n sejuk...mcm2 rase la...ari Rabu ni aku akan berangkat ke Penang...nk jumpe supervisor aku ari Kamis...tp kali ni sure tk lama...sbb dia cume allocate ari Kamis je utk aku...so I must make the best...ari Sabtu nk kena anta hsemate ke airport...hmmmmm...nk berangkat ke London n Paris...hebat pegawai2 kerajaan skrg...London n Paris tu ala2 mcm balik kampung je....
ari sabtu yg br lalu ni aku temankan hsemate ke Kuala Selangor dia ade program ngan boss dia...YB ELi(yessssss....yg penah mengemparkan tanahair ngan kisah tutttttttttttttttttt...syhhhhhhhhhhhhhhh)...aku tk sempat nk bergambar ngan YB Eli...aku tgk politician sekrg muda2 n mudah d dekati...lgpun YB tu umur lebih kurang aku je...dia mmg vast la...mudah ramah n mesra....opsssssssssssss....lupe amik gambar... aku takut gambar tu jadik bahan sensasi...opssssssssssssssssssssssss....hehehehe...
SEmin dh balik ke Msia...kami cume sempat jumpe ala2 je sbb dia sibuk n dh balik ke Penang...kate nyer dia akan berangkat ke Bali lps ni...hebat2....ala2 merantau seluruh pelosok alam gtewwwwwwwww...
mlm td dinner ngan org dalam kat Audit...hmmmm...so kami dok berceriter la ape tindakan lps laporan tu kuar...welll...Jabatan Audit tk de kuasa nk buat ape2... tugas depa cume hasil kan report...so ketua2 jabatan kena peka...so aku kira ni la tugas politician kite...sbb Msia ni amalkan seperation of power(secara teori nyer la...)...tp isu yg selalu timbul...boundary nyer d mana...mungkin ade yg boleh bagi komen...
ok la tu je buat mase ni...nnt aku coret kan lagi isu2 semasa...ciaoooooo

1 comment:

SeMiN said...

hebat nie berkawan ngan pegawai tinggi kerajaan yg BZ, kawang ngan YB Glamour.... temu janji ngan prof. ala2 kat Ferringghi huhuhuu.... N E Way.. welcome tu penang... kita pusing nanti hehehehe